lauantai 7. helmikuuta 2015

Lääkkeitä ja siivekkäitä hevosia

Nyt jo yli viikon ajan minulla on ollut Synarela ilonani.

Tsuh. Tsuh. Sumuttelua aamuin ja illoin. Tiedätte varmasti, kuinka hauskaa tuo on.

Seurauksena tulee kaikenlaista pientä kivaa. Nukun huonommin. Illalla en saa unta. Yöllä heräilen vähän väliä ja joudun käymään yöllä wc:ssä. Näen todella omituisia unia ja paljon. Ihan jatkuvasti.

Viime yönä asuin hienossa valkoisessa kivitalossa, olin pieni lapsi, ja lensin siivekkäällä valkoisella hevosella talon parvekkeelta alas. Valkoinen mekkoni liihotti tuulessa. Joku näki minut ulkoa, ja ehdin huolestua. Minua ja siivekästä hevostani ei olisi saanut kukaan nähdä. Mutta minä vain lensin hevosellani pois.

Aamulla olen puhki unien katselusta.

Päivällä aivastelen välillä niin paljon, ettei sille meinaa tulla loppua.

Kuljin töissä jo ihan unessa, mutta sitten huomasin, että nukun syvemmin, jos otan magnesium-tabletteja ja magnesium-suihketta illalla. Niiden avulla onnistun nukkumaan paremmin, vaikka silloinkin yöt menevät unia katsellessa.

Pieniä ongelmiahan nämä ovat. Ja kuukautiset ovat alkamassa hetkenä minä hyvänsä. Nyt tiputtelee jo. Sitten hoidot pääsevät etenemään.

Ihan kohta meillä alkaa kolmas IVF-kierto. Nyt ryhdytään (taas kerran) tekemään vauvoja!

2 kommenttia:

  1. Rutkasti onnea kolmanteen IVF:ään. Sain muuten vihdoin kirjoitettua sulle s-postia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Luin postisi, mutta vielä en ole ehtinyt vastaamaan siihen. Mutta viikonloppuna yritän :)

    VastaaPoista