torstai 30. lokakuuta 2014

Ja sitten se testin tulos

Heippa.

Olen ollut ikävä ihminen ja pimittänyt teiltä tietoa jo pitkään.

Tein raskaustestin jo eilen aamulla. Haluatte varmaankin kuulla, miten testissä kävi.

No, sanotaan vaikkapa niin, että mikään ei muuttunut.

Testi oli negatiivinen.

Tulos ei ollut yllättävä, mutta tottakai olin pettynyt. Niinkuin myös mieheni oli pettynyt, ehkä jopa enemmän kuin minä. Perseestähän tämä on.

Nyt on neljä alkionsiirtoa takana. Yhdestä olen saanut positiivisen raskaustestituloksen, joten onnistumisen todennäköisyys minun alkionsiirroista on tällä hetkellä 25%.

Olen kai onnekas. Olen kerran tullut raskaaksi, joten pitäisi uskoa, että se voi tapahtua toisenkin kerran.

Olemme pohtineet jatkoa ja laskeneet säästöjämme. Kertoisipa joku, kuinka kauan tätä vielä jatkuu. Riittäisikö yksi yritys julkisella? Vai riittäisikö yksi yritys yksityisellä? Tai kaksi yritystä yksityisellä? Vai lahjasoluhoito tuplahinnalla? Vai kannattaisiko säästää myös adoptiokustannuksiin? Vai olemmeko väsyneet koko hommaan ja hylänneet ajatuksen lapsesta jo kauan ennen kuin adoptiojonoon päästäisiin?

Pakkanen on tyhjä, joten nyt on taas puhdas paperi edessä. Tulevaisuus täynnä vaihtoehtoja siis.

4 kommenttia:

  1. Voi teitä. Tsemppiä <3 Toivottavasti plussa tulisi teille pian ja saisitte pienen nyytin syliin. :)

    VastaaPoista
  2. Hei, voimia minultakin - täällä uusi lukija ja tästä viikosta alkaen myös kanssabloggaaja (http://vauvaavailleisa.wordpress.com). Me olemme vasta alkutaipaleella, mutta paljon on mietityttänyt, kuinka pitkä meidän matkamme on. Vastauksia en siis vielä osaa antaa, kun ne ovat itseltäkin vasta mietinnässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kurkkaamassa blogiasi. Olen pahoillani teidän tilanteestanne. Mutta kiva kuulla, että välillä on tulevia isiäkin bloggaajien joukossa, vaikka tietenkään kenenkään ei toivoisi joutuvan kirjoittamaan lapsettomuudesta..

      Poista