sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Kohti uutta alkionsiirtoa

Taas on viikko vierähtänyt.

Havaintoni jälkeen (eli sen, ettei lapsettomuuden tarvitse olla elämäni keskipiste, vaikka se olisikin elämäni tärkein asia) olen näköjään muuttunut kerran viikossa postaajaksi.

Ei se mitään. Jos fokus pysyy pääasiassa muualla, se ei haittaa.

Olen itsekin yllättynyt, kuinka hyvin olen pystynyt keskittymään muihin asioihin. Vaikka olen edelleen lukenut teidän muiden blogipostauksia, olen onnistunut olemaan murehtimatta liikoja. Lapsettomuus on mielessä joka päivä, mutta ei ehkä enää joka tunti niin kuin aiemmin.

En tiedä, vaikuttaako tämä teistä siltä kuin olisin luovuttanut. Siitä ei ole kyse.

En aio yrittää yhtään vähempää kuin tähänkään asti. Teen kaikkeni. Olen vain ymmärtänyt, ettei lopputulos muutu paremmaksi sillä, että ajattelisin asiaa joka ikinen sekunti.

Lapsettomuushoidot ovat edenneet hieman taas tällä viikolla. Kävin lapsettomuusklinikalla tarkastuksessa. Kohdun limakalvo oli reilut 6mm. Seuraava alkionsiirto on ensi viikolla.

Katsotaan, miten tällä kertaa käy. Ehkäpä neljäs kerta toden sanoo?

2 kommenttia:

  1. Samoissa mennään täällä, kuten taisitkin jo huomata :)

    On ihan samat fiilikset, kuin sinulla! Olen siirtänyt lapsettomuutta vähän sivuun ja tällaisessa PAS-kierrossa se on ehkä helpompaakin.

    Tsemppiä meille! <3 Mulle yritetään maanantaina siirtoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pidetään molemmille peukkuja! Miten hauskaa oliskaan jos nyt molemmat onnistuttais! :)

      Poista