lauantai 26. huhtikuuta 2014

Keskenmeno tuo perspektiiviä elämään

Olettekos huomanneet, että juuri nyt on kevät? Ja vielä upea sellainen! Aurinkoa ja lämpöä riittää, en muista milloin huhtikuussa olisi ollut lähes 20 astetta lämmintä.

Olen tänään nähnyt ystäviäni, syönyt jäätelöä, käynyt kävelyllä ja nauttinut auringosta.

Istuin pitkään kalliolla auringonpaisteessa ja oli mahtavaa vain olla. Linnut visersivät kaikkialla ympärillä. Eri tahtiin titityy, jokainen lintu omalla kielellään.

Jos olisin yhä raskaana, tämä päivä olisi täydellinen. Mutta vaikka en ole enää raskaana, niin ei tämä päivä hullumpi ole ollut. Auringonpaiste piristää kummasti!

Keskenmeno tuo myös hieman perspektiiviä elämään. Tällä viikolla töissä huomasin ajattelevani, kuinka hienoa on, että minä ja työkaverini olemme kaikki töissä eikä kukaan meistä ole kuollut. Miten kummallinen ajatus! Iloitsin silti tuosta huomiostani aidosti.

Oikeastaan viime päivät olen ollut äärimmäisen kiitollinen kaikesta siitä, mitä minulla on. Minulla on mahtava aviomies, hyvä työpaikka, kivoja työkavereita ja ystäviä, joiden kanssa jutella kaikesta. Tiedän itkeväni vielä monet itkut keskenmenoni vuoksi. Mutta silloin kun en itke, yritän nauttia elämästä täysin rinnoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti